КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ
Я – майбутній підприємець
Час тривалості:
150 хв
Цілі:
-
Ознайомити учнів з рисами
підприємливих людей
-
Навчити визначити риси, корисні
для ведення бізнесу і досягнення успіху
-
Стимулювати та заохочувати
учнів бути креативними
-
Вміти пізнати власні можливості
-
Виховувати толерантне ставлення
до інших
Наочні матеріали: роздрукований
дидактичний матеріал для учнів, тести, презентація Power Point,
вислови відомих людей, малюнки.
Методи:
дискусія
- робота в групах
- гра
- бесіда
- індивідуальна робота
- тести
Дидактичні матеріали: мульмедійний проектор, комп’ютер, листки
паперу А4, кольоровий папір, скрепки, ручки, маркери, скотч, ватман, кольорові
папки.
КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ – МАТРИЦЯ
ТЕМА
|
ОПИС
|
МЕТОДИКА/
ІНСТРУМЕНТИ
|
ЧАС ТРИВАЛОСТІ
|
РЕЗУЛЬТАТ
|
Вступ
|
1. Привітання та знайомство.
|
Криголам «Трикутник»
|
3 хв
|
Знайомство між
учасниками тренінгу
|
Мотивація
|
2. Оголошення теми та цілей заняття.
|
Розповідь вчителя
|
2 хв
|
Ознайомлення учнів з темою та
цілями заняття
|
Актуалізація
знань на основі досвіду учасників
|
3. Вправа: Підприємець – що це означає?
|
Мозговий штурм
|
10 хв
|
Формування поняття
«підприємливість», вміння визначити риси, які корисні для ведення бізнесу або
досягнення успіху
|
Подання нового
матеріалу
|
4. Вправа: Особистість підприємця
|
індивідуальна
робота
робота в малих
групах
|
15 хв
|
Здатність визначити
індивідуальні риси особистості, які допоможуть у веденні господарської
діяльності
|
Тренувальні
вправи
|
5. Вправа: Риси підприємця
|
робота з картками
|
15 хв
|
Зробити можливим
взаємопізнання учнів. Визначити переваги сильних і слабких сторін характеру
кожного учня.
|
|
6. Вправа: Розвиток командних вмінь
|
індивідуальна робота
групова робота
дискусія
|
15 хв
|
Допомогти учням помітити
відмінності між індивідуальними і груповим процесами прийняття рішень
|
Систематизація
знань
|
7. Вибір виду діяльності
|
дискусія
|
5 хв
|
Вміння зробити правильний
вибір на основі виявлення особистісних здібностей учнів
|
|
8. Вибір назви фірми
|
Мозговий штурм
|
5 хв
|
Вміння креативно мислити
|
Розвантаження
|
9.
Перерва
|
|
10 хв
|
Розвантаження.
|
|
10. Вправа: Чим фінансувати діяльність?
|
Мозковий штурм
|
10 хв
|
Вміння аналізувати ситуацію на ринку;
визначення потреби у грошових ресурсах;
вміння перерахувати необхідні кошти для початку
діяльності у визначеній галузі.
Вміння
визначити основні видатки для початку підприємницької діяльності.
Вміння
знаходити та аналізувати джерела фінансування.
|
Систематизація
знань
|
11. Вправа: Видатки на
започаткування діяльності
|
групова робота
дискусія
|
15 хв
|
Вміння аналізувати ситуацію на ринку;
визначення потреби у грошових ресурсах;
вміння перерахувати необхідні кошти для початку
діяльності у визначеній галузі.
Вміння
визначити основні видатки для початку підприємницької діяльності.
Вміння
знаходити та аналізувати джерела фінансування
|
|
12. Вправа: Де розташувати власну
фірму?
|
праця в групі
обговорення
дискусія
|
10 хв
|
Викликати зацікавлення і заохотити учнів до
визначення чинників, які треба брати до уваги під час розміщення фірми
|
|
13. Вправа: Конкуренція – найбільша
проблема підприємця
|
групова та самостійна робота
обмін інформацією між
групами
дискусія
|
15 хв
|
Здатність широко дивитись на
ринок, визначення впливу конкуренції і змін показників ринку
|
|
14. Вправа: Як популяризувати свій продукт,послугу
|
групова робота
обмін інформацією між
групами
дискусія
|
15 хв
|
Здатність розрізняти різні
засоби промоції
|
Підведення підсумків
|
15. Підсумок заняття
|
бесіда
|
2 хв
|
Досягнення цілей заняття
|
Немає коментарів:
Дописати коментар